مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 21:252023-12-28سياسي

گیلان در اقتصاد دریا نقش فعال تری را ایفا کند


معاون رییس جمهور، نقش گیلان را در ترانزیت منطقه ای از طریق کریدورهای ریلی و جاده ای، ویژه دانست و گفت: اگر بتوانیم این ظرفیت گیلان را شکوفا کنیم، - علاوه بر ایجاد ثروت برای کشور و استان، شاهد تحقق اقتصاد دریا خواهیم بود؛ در واقع گیلان می تواند در اقتصاد دریا نقش فعال تری را ایفا کند.

داوود منظور عصر امروز، 7 دی ماه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گیلان، با بیان اینکه دولت سیزدهم طی دو سال گذشته بسیاری از کارهای بر زمین مانده را به نتیجه رسانده است، اظهار کرد: تا پایان دولت سیزدهم زمان مناسبی داریم و تعداد بیشتری از تعهدات رییس جمهور در سفرهای استانی و طرح های نیمه تمام را تکمیل خواهیم کرد.

وی با اشاره به هدف گذاری های دولت برای افتتاح پروژه های مهم و اولویت دار، افزود: در موضوع پروژه های فاضلاب گیلان عقب ماندگی داریم؛ این در حالی است که هم اکنون 12 طرح جمع آوری و تصفیه فاضلاب در دست اجرا بوده و آمادگی تامین اعتبار لازم را داریم تا با سرعت پیش برود.

معاون رییس جمهور با تاکید بر لزوم افزایش پوشش جمعیت برخوردار از پروژه های فاضلاب، تصریح کرد: باید شبکه های فاضلاب ایجاد شده را به تصفیه خانه متصل کنیم و این کار باید شتاب بگیرد، زیرا مسئله فاضلاب به ویژه در گیلان مخاطرات زیست محیطی را به دنبال دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان در اقتصاد دریا نقش فعال تری را ایفا کند

گیلان در اقتصاد دریا نقش فعال تری را ایفا کند